tips och ideer

Det kan nog behövas tror jag sitter här och funderar lite och kom att tänka på att det är ju en del som fyller år nu denna månad i morgon ska christoffer på piratkalas hos linus ska bli jätte kul present är köpt så det är ju fixat men sen har ju Hannah fyllt år vet bara inte när hon ska firas beror på när hennes pappa får ha henne sen har vi ju Anna och Ann dom fyller samma dag 26 juli sen fyller mamma år i slutet på månaden, jag tror är inte säker funderar på känner jag någon som fyller år i Augusti någon som vet om jag känner någon som fyller då??
för i september , oktober ,november och December då fyller det några stycken kalas varje månad blir det..
Sen har ju även johannes fyllt år men där vet ja inte när det blir kalas inget bestämt än tror jag..
Så nu e det ganska många som fyller behöver verkligen tips på vad ska man ge..
dom som fyller är
Juli:
anna, ann johannes, mamma (Hannah fyllde i juni men firas i juli)
september:
Daniel , johnny
oktober:
stefan, jennyJ, Jenny K tror jag glömt någon
November:
Christoffer, Carola
December
Uffe, Felicia,kim

Någon jag glömt säg då till så fixar jag det men tar bara med dom som jag firar eller vi...

Kommentarer
Postat av: Anna

:) Kul att vi va med på ett litet hörn!

Kram kram

2009-07-11 @ 21:02:35
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Ann

mamma glömde du under juli månad

2009-07-12 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback