Regn och åter regn

hela dagarna och så förbaskat tråkigt är det regnar ju hela dagarna det enda possitiva det är med regn är ju att man får chansen att städa för det gör man ju helst inte när det är sol ute så nu har jag städat i 2 dagar så nu är jag nöjd för stunden i alla fall..
Helgen då är jag ledig ska bli skönt faktiskt Hannah kommer hit på lördag kväll ska bli kul att få ha henne här och roligt för christoffer att få ha en som sover över kan tänka mig att det kommer att bli sen kväll för dom 2 för dom kommer nog inte somna när vi säger det för det blir nog en massa prat men vad gör det bara dom har roligt ska nog ta med dom till berget i helgen får se hur vädret är men Alexandra sa att det skulle bli sol så jag hoppas att det stämmer....
Kommer inte på så mycket att skriva händer just inge specielt om dagarna nu när man jobbar men får se blir kanse mera skriva efter helgen det märks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback