Jobba snart

sitter här alla sover förutom jag då för jag ska snart iväg till jobbet men tänlte skriva lite om helgen medans det är lungt här hemma och än så länge kommer jag ju ihåg vad som har hänt oxå inte illa det visserligen har jag ju varit duktig på att skriva dom senaste dagarna men allt har jag ju kanse inte fått med...
Fredas ja jag jobbade ju då var ju inte hemma förän strax före 20 på kvällen  så då blev det ju bara va hemma men jag låg och väntade på att Christoffer skulle komma hem han var ju hos farmor och farfar han åkte ju dit innan jag åkte och jobbade för han vart ju lite arg på sin mamma för jag tyckte ju att han inte behövde sitta mera vid min dator tycker det räcker med en liten stund åt gången så oj va han blev arg på mig så daniel frågade om han vill till farmor och farfar för han hade saknat dom han gillar ju att vara där så dit vill han ju så dom kom och hämtade han för det regnade ju som vanligt ute men han kom hem strax före halv 9 på kvällen och var kram gå så då var han inte arg längre på mig ;)...
lördags ja då var jag ju ledig så himmlans skönt att bara vara hemma och ta det lungt gick till Anneli och var med dom alltid lika trevligt där kom hem runt 16 tiden för hade ju tvättstugan men började även få ont i magen mådde inte illa hade bara ont jobbigt men fixade tvätten i alla fall Daniel han tog med sig Christoffer ut så jag fick vara  för mig själv riktigt skönt var det fixade med tvättstugan och bara låg i soffan var så himmlans skönt Daniel och Christoffer hade gått bort till micke för nu var han hemma med barnen medans Anneli jobbade så dom var där ganska länge dom kom nog hem strax före 20 på kvällen sen tog vi det bara lungt hela familjen....
Söndag ja då åkte vi till mamma och pappa jag och Christoffer då var det daniel som mådde lite dåligt så vi åkte in till karlskoga så fick Daniel var för sig själv och det var faktiskt sol ute i söndas inte dåligt det och inge regn på hela dagen helt underbart och jag fck en potatis press av min mamma eller jag fick lånna men hon använde den aldrig så det är nog ganska lungt att jag använder den untan hon kommer att sakna den men den ligger kvar hemma hos dom för vi åkte iväg att lämna christoffer på kalas han var ju bjuden på pirat kalas hos Linus så jag trodde under tiden han var där så skulle vi åka hem till mamma och pappa igen men så blev det inte vi åkte till råbäck och gick motionsspåret fast det var ju trevligt det med och bara så ni vet alla nu finns det en del mogna blåbär så jag ska ut och plocka med Anneli på torsdag men får se kanse går ut i dag med och plockar någon som vill med???
Men i alla fall så kom vi inte hem till mamma och pappa mera den dagen för vi åkte bort till anneli efter Christoffer varit på kalas men hon hade inte kommit hem än så vi gick hem men Anneli ringde sen så vi gick bort heöa familjen ja det har nog varit min helg men det kan vara en del stav fel men det får det vara för just nu kan ja inte ändra för gör jag det får jag skriva om allt för rättar jag till 1 sak så försvinner bokstaven brevid förstår inte varför så stav felen får ni blunda åt...
Solen skinner lite nu med kanse blir soligt i dag med det märks...

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm fler som har sagt det :) Så det är väl det då fniss Men det ser väldigt äckligt ut...Blää

2009-07-16 @ 23:22:11
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback