Helgen kommer nu

Och denna helg är det bara jag och Christoffer.
Daniel åker till Brastad han kommer nog ha det roligt där.
Vad ska jag och Christoffer hitta på i helgen då hmm jo jag tror det kommer bli karlskoga för pappa ska nog måla i helgen och måla är ju roligt så han tyckte då att jag skulle komma och hjälpa han måla så det kommer nog bli så men ska nog vara i Degerfors me kom även på jag vill grilla i helgen någon som vet hur vädret kommer bli för som vanligt har ju inte jag kollat det men ska nog fixa det vänta lite kommer strax...
Hittade att man kunde få vädret på sin hemsida ska testa om jag lyckas..

Så nu har jag vädret på min blogg så nu ser ni hur vädret kommer bli och förhoppningsvis kommer den funka och då vet ja ingen sol denna helg i alla fall men sol behövs ju inte för att man ska grilla där jag brukar vara med mamma och pappa där finns det ju tak är ju som ett hus man går in i fast utan fönster men 1 fönster finns det och det är där man sitter och äter jätte mysigt är det...

IGÅR ja då var jag barnvakt eller jag hade faktiskt sagt att jag kunde hämta barnen på sommar dagis så jag hade julia, Johannes och Isak så det var kul allt gick så himmlans bra och många barn blev det på gården dom var nog ca 9 barn som jag hade koll på ute på gården visserligen behövde jag inte ha koll på alla men det bara blev så när jag endå var ute men det var ju inga bekymmer så det var skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback