Helgen blev

inte som jag riktigt hade tänka mig faktiskt men den blev mycket bra endå.
Det började med att mamma och pappa kom på fredag kväll hade ringt dom och fick veta att dom var i Degerfors så frågade då om dom vill komma hit en stund och självklart vill dom det så dom kom upp en sväng på kvällen och när dom skulle åka hem så frågade christoffer om han fick sova hos dom men mormor skulle jobba dagen efter så då blev det att vi följde med båda 2 och sov över för vi skulle endå in på lördagen till dom för pappa vill ha min hjälp på gården tanken var ju att vi skulle måla och grejja lite..
Men på lördag morgon ringde dom från jobbet och undrade vart jag var men HALLÅ jag skulle ju vara ledig denna helg hade ju fixat så Carola skulle jobba för mig men missuppfatning hade det blevit med en annan som skulle jobba lördagen så jag ringde runt men ingen kunde åka dit så pappa fick skjutsa mig till jobbet så jag fick fixa att jobba till 13,00 sen tog carola över vid halv 3 tur jag har henne i alla fall hon ställer upp alltid När jag kom hem till pappa igen så hade han å Denniz börjat att tapetsera Denniz rum så jag började med maten och även var med och tapetsera så nu är Denniz nöjd med tapeterna i alla fall är en del saker till som ska fixas men det vet ja inte när det blir Lördagen var ju ganska fint väder så Christoffer var mest ute med kompisar och lekte sen tyckte pappa att vi skulle stanna kvar till söndag för han vill ha min hjälp med mera saker och så blev det..
Söndagen så ja regn och en massa regn kom det och så lite mera regn kom det fy för allt regn blev ju inte alls som vi hade tänkt oss så det blev inte så jätte mycket gjort så kom hem strax efter 14 i dag och då började jag grejja lite här hemma skönt att vara hemma endå så nu blir det bara ta det lungt och funderar på det kanse blir ett bad jag vet inte än får se vad det blir men ska i alla fall vara hemma för det egnar ju som vanligt ute än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback