Fredag

Kom på en sak som jag ska börja med på fredagar får ju på mobilen tips på mat ikväll lite kul att få så ska skriva upp varje fredag vad det är för tips jag får har inte provat på något tips än själv...
Så fredagens mat i dag är..
Halstrad röding med rostad mandelpotatis
Vintips: Santa Helena Chardonnay
Vet inte om det är 2 olika vinner eller om det bara är 1 någon som känner igen namnet...

Var ju några dagar sen jag skrev nu så vad har hänt denna vecka då inte allt för mycket faktiskt har varit hos jenny, Max och janne och målat lite har även sett deras nya husdjur bilder kommer längst ner när jag skrivit klart mycket finna husdjur är det...
Jobbat har jag gjort oxå inte många veckor kvar nu som jag går på schema känns lite trkigt faktiskt men sånt är livet...
Jo igår då var jag barnvakt till Becky hon är så lätt att ha att göra med medans hennes mamma inte är med fast hon är ju inga större bekymmer med mamma heller men oj var som 2 olika barn när hon var med mig så var hon jätte lugn kröp och lekte och grejja hon kommer bra överens med katterna även trixi börjar komma fram mera nu när det är barn hemma hon brukar annars gå undan så kul att hon är med oxå lite roligt när Alexandraa kom och hämta Bcky då började hon klättre i soffan och grejja hon var duktig men inte en enda gång gjorde hon det när inte henns mamma var med men så är det ju med dom flesta barnen..
Christoffer är hos farmor och farfar han var där i natt han vill ju sova hos dom så han ringde och frågade och klart han fick det så det var skönt att vara barn ledig och få sova tills man vaknar men självklart var man ju vaken runt 8 tiden så vi har kollat på film på morgonen och så har jag städat balkongen så nu är det klart...
Även blåbär har kommit och kantareller har kommit men har bara plockat blå bär än men om det blir bra väder i helgen så kanse man kan ta sig i väg och plocka svamp med någon som vill följa med..vart vi ska plocka det vet jag inte än...

Söta är dom


Jenny,Max och jannes nya husdjur

här bor dom


Blåbär

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja hon är bra rolig min dotter :)

men hon är underbar! På tisdag ska vi åka te stan :)

hoppas på att det bara blir vi. jobbigt om man är för många hehe.. men de ordnar sig. i morgon åker Becky till mullhyttan, så hämtar jag henne på måndag :( min skrutta! men de e skönt oxå. vet att hon har det bra där med :). så i morgon blir det att FISKA IGEN :) jag älskar de ju. haha tack underbar du för hjälpen med Becky. hoppas vi ses snart igen pöss och kram

2009-07-24 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback