Fredag och ledig

ja så är det är ledig i dag men denna dag är ju snart över så i morgon blir det jobba det är ju helg och då är det ju 10 timmar pass som gäller men låter mycket men det går endå fort faktiskt gjort i dag då jo i morse var jag och Christoffer med alexandra och Becky till berget det var ju soligt just nu så det var trevligt att vara där sen hem och in till stan med Familjen och där blev det fika på som hemma åå oj det blev visst lite dyrt där sen åkte jag och Christoffer till Ann hon har ju fyllt år har bara inte hunnit vara där även mamma fyller år i dag men hon jobbar ju så henne får man ta en annan dag i stället går bra det med...
Nu ikväll så har jag haft Alexandra och Becky här kul med lite sällskap så dom har nyss åkt hem och jag har nu lagt Christoffer han somnar nog fort eftersom klockan är 22,00 och han är van att ligga runt 20 tiden men på helgerna om han orkar brukar det bli lite längre men i dag är han trött han äör ju så nöjd Han fick ju en ny cykel av mig ocg daniel i onsdags han behövde en ny bilder på den kommer kanse en annan dag har just nu ingen bild..
Hmm vad ska jag göra nu då funderar på om jag ska kolla på film mamma mia kanse det blir den är bra annars så blir det bara tvn det märks..
innan jag glmmer det så ska jag ju skriva vad aftonbladet rekomenderar för fredags mat
Gott i kväll:Köfte (lammfärsbiffar) på grillen
 Vin tips: Pata Negra Gran Reserva


God natt på er alla sov så gott det kommer jag i alla fall göra så småningom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback