Blåser kallt i dag

solen är framme men varmt det är det inte blåser en del ute får se vad som blir under dagen för väder jobbar ju så för min del kvittar dt vad det blir för väder jobbar ju en då hela dagen ska ha med mig carola i dag hon ska gå brevid mig och lära sig sen ska hon vara vikarie under sommaren....
Har ju som vanligt inte skrivit på länge nu men finns ju inte så mycket att skriva eftersom dagarna ser mer eller mindre lika ut jobbar ju nästan varje dag och när solen har varit framme så har man ju varit nere vid stranden när man har hunnit med och det har varit kul skönt att bada men jag har verkligens lyckas bra med 1 sak jag har inte brännt upp mig än annars så brukar jag bli röd om axlarna nästan på en gång men inte i år....
I går då han vi med en  hel del rolig heter var till folkes park på familjens dag mycket trevligt var det sen hem och åt man lite mat och sen vidare till anneli vi skulle iväg och ta ett kvälls dopp med barnen så det gjorde vi men när vi hade kommit upp så börjar det mörkna ute och mullre så fort på med kläder på barnen sen står vi och funderar på hinner vi hem eller inte men vi tog oss hem på cyklarna före ovädret men det kom bara lite regn ingen åska i dag...
Jo tal om åska det har vi haft en del nu rejäla smällar har det varit men det behövdes faktiskt så det var skönt nu är luften bra ute men skulle ju inte gör nått att solen var framme nu igen men får se när värmen kommer igen jag hoppas den snart kommer men då kan den ju kommer måndag och tisdag då är ju som sagt jag ledig..
Ne nu kommer carola snart bäst att fixa i sig lite frukost innan hon kommer...
Hej då alla ha en bra dag ska försöka att vara här snart igen.... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm jag va allt bra sur på dom oxå, men dom skyllde bara i från sig och sa att det va fotografens fel... Hur fan kan det va det när det va JAG som fyllde i papprena??? Jaja fattar inte, men så kan det va.

kram kram

2009-07-08 @ 17:21:33
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja hon är faktiskt ganska duktig, men det är bra kul att kladda med maten oxå :) Åh jag tycker det är så roligt. Hon undrar väl va jag skrattar åt, när hon kladdar och ser ut som en riktig liten troll unge...

Hihi. Kram kram

2009-07-09 @ 22:59:16
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback