Vinter

Nu har vi haft vinter i ett tag skönt och kul med snö måste ta mig till pulkabacken lite mera med Christoffer har bara varit iväg 1 gång med han men förhoppningsvis ligger snön kvar ett tag så ska ja se till att det blir flera gånger..

Lördag ja då halkade jag och gjorde illa knäet inte kul men det blir bättre men går sakta men gör så gott jag kan i alla fall igår tvättade jag fick ta Christoffers kläder då hade så ont men i dag lite bättre (Måndag) så nu tar jag resten även sängkläder har massor att tvätta men skönt att ha det gjort går ganska fort har ju 2 tvättmaskiner och 1 torktummlare så får ju tvätten torr i alla fall hoppas jag.. 

Julklappar ja det är nästan helt klart så det är skönt har någon kvar men det fixar sig på onsdag då blir det karlskoga med familjen ska bli kul är inte ofta vi är inne tillsamans men på onsdag ska vi det Daniel behöver lite nytt att ha på sig på jul han har så dåligt med kläder..

Tradera ja där finns det mycket roligt och bra priser kom på ja måste ju gå in och betala mina termos legins som ja ska ha på jul om dom hinner komma är ju inte säkert men annars så har ja dom är ju bra att ha..

Nu ska jag plocka lite och kanse damsuga om ja hinner ska ju göra peparkakshus med Alexandra så väntar på henne men hon kommer efter 9 någon gång måste ju lämna becky på dagis..

Sen har ju kim blivit 1 år det har ja  inte gjort något inlägg för men skickade grattis till henne i alla fall sen får ja lägga in en bild på henne på min blogg så klart..

Så ett stort grattis till dig kim på din stora dag..



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va fin bild du gjort på min lilla älskling :)

Tack för alla namn! Blir svårt att välja hihi

Kram kram

2009-12-22 @ 20:20:45
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback