Gott nytt år på er alla

Specielt till till hela min Familj och vänner ja släkten me fast ja inte har knappt någon på min sida finns om man börjar undersöka saken men gör inte det blir bra endå..

Ja inte många timmar kvar på detta år 2009 och det har varit många blandade känslor faktiskt men även otroligt mycket skratt och härliga stunder/Dagar men ja vet år 2010 kan bli ännu bättre men ja vet ju redan nu att det kommer bli även jobbigt oxå men vi kommer fixa det oxå vi fixar allt finns ju buss och special Taxi som kommer mer eller mindre på beställning så det är ju bra och Självklart Telefon det är tur det så vi fixar detta de vet ja eller hur??
Planer inför 2010 då ja du bra fråga en del vet ja men vet inte riktigt om ja ska skriva eller hur men vet i alla fall jag har ju min familj och vänner då fixar man ju allt skönt..

Några speciella minen från 2009 då ja dom är många ja vet inte vilken som är den bästa faktiskt..

Jag jobbar i dag har kvällsturen men va gör det är så OTROLIG glad för mitt jobb kan nog inte ha det bättre trivs som fisken i vattnet även arbetskamraterna är helt otroliga dom me så bra är så lycklig för mitt jobb:)

På lördag ja då blir det mera rolig heter då blir det bus och skoj i örebro men massa personer känner inte många av dom som ska me men va gör det ska endå bli roligt om alla kommer so är sagt har dom räknat ut att vi blir ca 32 st sammanlagt med vuxna och barn http://www.lekobus.se/orebro/attraktioner.html
Har ni inte varit där då har ni issat något ja lovar man blir ju barn på nytt:)






Kommentarer
Postat av: Ann

Låter skoj med lek och buslandet. Du får skicka nåra bilder om du tar nåra.

2009-12-31 @ 10:31:00
URL: http://katttjejen.blogg.se/
Postat av: linda G

åå det e skita skoj att vara där =) hoppas ni får en trevlig dag.



kram/Linda

2010-01-01 @ 20:11:42
URL: http://lindagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback