December

Snart är det jul inte många dagar kvar nu i morgon blir det sista inhandlat skulle vilja hinna storhandla me men det hinner jag inte med får ta det någon gång i alla fall..
Som sagt i morgon blir det en snabbis in till karlskoga med Alexandra,Daniel och Christoffer men dom åker in till örebro oxå med tobbe medans jag  ska jobba men då sparar ja mina pengar i alla fall:)

Jo jag har även blivit kort klippt nu äntligen så tack för hjälpen Alexandra det var skönt att få det gjort..

Nytt år så och nyårslöften ja du dom kan bli många dom så får se vilket jag tar men måste fixa alla endå fast dom säger jag inte dom är min lilla funderare som man har haft i tanken såå länge livet är ju som sagt ingen lek men allt blir nog bra tillslut i alla fall hoppas jag..Men jag har ju allt stöd jag kan få:)

Ne nu får ja försöka få in Christoffer till sängen...

Kommentarer
Postat av: Alexandra <3

´Gumman..



Jag stöttar dig i allt de vet du.

tror jag vet va de handlar om en del iaf.

du vart jätte fin i håret.

Älskar dig min ros..

pöss

2009-12-22 @ 20:44:43
Postat av: Ann

Men syster du måste ju berätta vad du har för löften så att jag kan stötta dig ju...

2009-12-22 @ 21:09:27
URL: http://katttjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback