burr kallt

ja nu har nog vintern kommit nu e det kallt ute så nu kan ju snön komma när det är minus grader ute så den får stanna kvar för då är det kul bara väntar på att få göra snö gubbe och snö lykta ska bli så kul..

Nu är jag även Anställd som personlig assistent tog tid innan ja fick skriva på pappren visste ju sen oktober att ja fått platsen men vill ju få det påskrivet oxå så nu e det gjot och jag är SSÅÅÅÅ GLAD för det..

Snart är julen här mysigt med jul faktiskt har satt upp jul gardiner men tomtar har ja inte tagit fram än det gör ja när det närmar sig så man inte hinner tröttna på julen innan adventsljuststakarna är ju me så klart framme...

Gjort i dag då..
Städat ja har damsugit och torkat golven känns skönt att ha det gjort sen har jag gjort risgryns gröt till kvällen eller tomte gröt som Christoffer säger men gott var det finns en del kvar blir bra till frukost i morgon....

Christoffer ligger nu och sover han frågade redan strax före 20,00 o han inte kunde få gå och sova och självklart fick han göra det han var så trött så han somnade fort i dag fast han brukar inte vara några större bekymmer med att få sova han är så trött på kvällarna så det ör skönt...

Nu börjar snart Andra avenyne det ska ja se sen blir det även för min del att gå och lägga sig i sängen men ligger nog i sängen och ser på tvn kanse även se på andra avenyn me i sängen skulle ju vara skönt..

Ne nu måste ja gå och se tvn hinner inte sitta mera här nu..

Ha en bra kväll får se när jag skriver igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback