vart i skogen

och ålockat blåbär med alexandra vi provade min och christoffers bärplockare funkade mycket bra alex har bilder ska bara få dom så ska jag lägga in lite..
Har även hunnit rensa alla blåbär och nu står pajen i ugnen hoppas det smakar bra men det tror jag allt hade ju en super duktig mini bagare till hjälp  då kan det ju inte bli misslyckat..
gjort mer i dag då varit med alex och becky tog e promenad med dom annars så har jag faktiskt varit hemma och bara slappat på soffan inte så tokigt det heller..
Jobbar inte nu går inte på schema längre lite synd faktiskt men det dröjer ju inte innan jag ska jobba igen har ju lite jobb planerat redan så det är kul..
ne dax å kolla pajen vart litet inlägg i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback