Sunne vattenland

ja det blir det i dag och väntar bara nu på att vi ska bli hämtade men det tar en stund till christoffer har lugnat sig lite ska även ha cyklar med eller barnens cyklar ska med sen har micke fixat jätte bra tror det är vandrar hem men det går att gå eller cykla därifrån till vattenland i alla fall sen dinns det lekpark för barnen och om ja förstod det rätt så var det
bra utrymme för barn vill bara åka nu..

BECKY Jag hoppas att du kommer få en bra dag på dagis det är även en stor dag för dig med men jag tror du kommer ha det roligt på dagis och trivas dom första dagarna har du ju mamma och pappa med dig kan bli lite jobbigt när du får vara själv efter några dagar men jag tror du kommer att vänja dig och ha det roligt...


Nu har jag letat reda på lite bilder på sunne vattenland och självklart komer det flera bilder när vi kommer hem igen kameran är laddad och klar med batterier...


Denna kommer nog barnen att gilla


Den ser rolig ut


Denna ska jag åka med Anneli men utan barn


Finns en del för alla åldrar


En del av vattenlandet

vet att bildern är olika storlekar men vill inte ändra på dom för då kanse det blir dåligt bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback