Lördag

nu har jag nyss kommit upp från tvättstugan har lagt in första maskin tvätt i torktumlaren bara 1 maskin kvar sen är det klart gött..
I helgen då ja självklart har vi ju varit nere vid marken så klart det missar man ju inte har köpt ny jacka till christoffer eftersom hans är spårlöst borta hittar den ingenstans så nu har han fått ny visserligen lite stor men den funkar tills vidare ska köpa 1 till men det får jag göra när jag får lön ska ju endå köpa lite andra saker me då så kan passa på att göra allt på en gång..
Händer i dag då det märks kl är ju inte så mycket än blir kanse ner till farmor och farfar men ska även ta och damsuga senare sen och få in alla kläder i skåpen me så klart men det är ju lungt än det är ju inte färdigt..
Jo föresten ska göra om min blogg lite har fått en tjej som hjälper mig med det hon håller på att göra i ordning lite först hon verkar jätte duktig på att göra ordnin blogg men äntar me att rekomendera henne måste fråga henne först om det går bra för henne.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Vilken fin blogg du fixat =)

Kram

2009-08-22 @ 21:39:19
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback