Har tråkigt

Vill ju göra någit visserligen finns det massor att göra men inget jag vill göra vill plocka blåbär eller svamp men funderar även på om jag ska gå ner till källaren och fixa min cykel så jag får den hel bara bekymmer med punka hela tiden att jag inte kan unvika allt jäkla glas blir tokig på mig själv att jag kan vara så klantig fast klantig det tillhör ju mig om man säger så :)
Jo Christoffer började ju 6års verksamhet i dag och han verkar gilla det så det känns skönt i morgon ska dom ha gymnastik och han väntar på det kul när han längtar efter att få gå iväg till skolan för att ha gymnastik han fick nya jumpa skor av våran granne i dag mycket snällt av dom skulle köpa nya åt han men dom hade hört att vi talade om vad christoffer behövde i skolan så  hade dom åkt och köpt det han behövde så han fick Gymnastik skor, pennor, suddigum ,pennvässvässare och ett nytt pennskrin visserligen får dom pennor i skolan men kan va bra att ha tyckte grannen så han fick det och skorna ja dom har han haft på sig nu i några timmar han vill inte ta av sig om..

Spotify: tur man har det sitter nu och lyssnar på massa bra musik fördriver tiden så väldans bra faktiskt...

Jo jag kom på mera vad jag gjorde i går kväll då tröttnade jag som vanligt på Christoffers rum blir ju som sagt aldrig nöjd så nu åkte hans loft säng ner i källaren han sover ju endå inte i den han ska få ny säng men vet inte vilken än christoffer har ju hittat en säng han gillar men ska även kolla på andra oxå får ta en tur till örebro och kolla ikea:).
Men just nu tror jag att jag är nöjd för tillfället i hans rum i alla fall det märks ska fixa nya garndinner till han för det behöver han hehe satt å läste vad jag skrivit och han ligger ju inte på golvet och sover han har en annan säng han sover i bästa jag skriver det så ingen tror han sover på golvet..

Jo jag har faktiskt äntligen fått i väg allt skräp i källaren mamma och ann kom och körde det jag behövde till tippen så himmlans skönt att ha fått bort det nu så ska skaffa bättre lådor att lägga i alla barn kläder i som finns där nere och gå igenom vad som ska sparas och vad som är trasigt men det gör jag när jag skaffat lådor nu är det ingen idee har en hel del banan kartonger men ska skaffa större lådor så jag slipper ha många små hela tiden sen har jag ingen koll på vad som finns i lådorna heller så det får bli att fixa me någon dag så det blir lite ordning där nere..

Ne nu blir det nog inte så mycket mera att skriva kommer inte på mera i alla fall så får väll ta fram min kompis damsugaren och göra lite nytta tycker jag städar jämt men endå blir det stökigt fort tråkigt faktiskt men när man städar så har man ju nått att göra ska även tömma diskmaskinen och stoppa in nytt så all disk försvinner det är ju alltid en början i alla fall..

PÅ fredag då blir det HAPPY DAYS:=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du glömde Faktiskt skriva att Becky gick idag :) höres i morgon...

2009-08-24 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback