Happy Days

Jap  det ska det bli i dag med ett gäng tjejer men ska även jobba till halv 8 i kväll men anneli hämtar upp mig sen blir det till karlskoga till marit och basta och sånt innan vi ska iväg ska bli såå roligt men måste tänka på jobb i morgon bitti med kl 8 börjar jag men det fixar sig är ju lungt på jobbet så det är ingen fara har ju köpt nya skor som jag ska ha ikväll..
Nu har dom klarat av första veckan på skolan me det har gått bra denna vecka christoffer han trivs han tycker det är roligt och det är bra han får ju lite nya kompisar så i dag ska han vara på fritids för fösta gången men inte så länge ska han vara där frn 14-17 blir väldans springande fram och tillbax för han slutar ju skolan 11 då hämtar jag han sen tillbax till fritids till 14 men det blir nog roligt för han..
ne u är kl 07,22 dax å försöka få på christoffer kläder så vil blir klara slipper då stressa..

skriver nog mera sen har inte riktigt tid just nu för då blir det stressigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback