Förbaskade mygga

har klarat mig hela året från dessa jäkla myggor vi gillar ju varandra lika mycket noot hatar dom men har tur dom rör mig inte så det har varit skönt men nu minsann var dom på mig i natt fega jäklar går på den som ligger är bra fegt får jag lov att säga men jag smakade nog jäkligt illa dom gav mig bara 1 bett så det var ju bra och ännu bättre den kliar inte så mycket så det är me bra.
Vad har man gjort i helgen då??
Målat på 3 olika ställen
fredas så var vi hos bagarn och jenny ja max oxå då vi grejjade lite och jag stog och målade plankor sen grillade vi på kvällen smaskens men bra kallt var det..
Lördag då var jag hos mamma och pappa och målade huset fick hj'lp då av christoffer men var hemma runt 16 tiden för vi skulle ha max lånade han så fick jenny och bagar grejja med huset i lugn och ro så han var hos oss till söndag mycket trevligt men i söndas gick vi till anneli och micke och där målade jag me men bara lite för anneli skulle slipa så jag tog max med mig till köket för att det blir så mycket slip damm och det är ju inte bra för max att andas in sen låter det så illa när man använder slip maskin och senare på dan så började jag stor städa lägenheten har bytt gardener me i alla rum utan i vardagsrummet vet inte vilka gardiner jag ska ha där sen gilalr jag dom som hänger uppe ..
i dag då måndag så tvättar jag ska snart till anneli och micke och ha deras bus ungar det är stängt på dagis..
i morgon ska jag ha becky en stund me hoppas på bra väder så kan man va i lekpraken med henne hon gillar ju gunga men det märks i morgon hur det blir med vädret..

nu blev det en kort info om helgen i alla fall..
tvättstugan ropar på mig..


Kommentarer
Postat av: Penny

Såg din förfrågan på fl, jag kan hjälpa dig om du vill med designen =)



mvh Penny =)

2009-08-17 @ 21:43:12
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Penny

okej, maila mig så pratar vi där. Beskriv gärna hur du vill ha det, bifoga bilder du vill ha med, och alla andra önskemål du har =)



Så jag har lite att gå efter =)



mvh Penny

[email protected]

2009-08-18 @ 09:49:46
URL: http://pinuppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback